Problem z przesyłką?

  • Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: sklep@ManufakturaChodzieska.pl

Zakupiony towar jest wadliwy albo inny niż zamówiony? 

  • Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który udostępniamy na prośbę kupującego poprzez kontakt na: sklep@ManufakturaChodzieska.pl
  • Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
  • W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania : wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
  • W przypadku uznanej reklamacji zwrot jak i wysyłka nowego produktu jest realizowana przez firmę kurierską DHL bądź DPD. Manufaktura Chodzieska odpowiada za zamówienie kuriera oraz pokrycie wszelkich kosztów wynikających z zaistniałej sytuacji. 
  • Decydując się na samodzielną wysyłkę kupujący pokrywa koszty związane z daną wysyłką. 
  • Nie odbieramy przesyłek nadanych "za pobraniem", 

Manufaktura Chodzieska jest jedną z nielicznych fabryk ceramiki stołowej w Polsce.

Dzięki doskonalonej przez lata technologii, jak również wiedzy i doświadczeniu, jesteśmy w stanie zagwarantować naszym klientom wyroby o najwyższych walorach jakościowych i estetycznych. Niezależny proces produkcyjny, jakim dysponujemy, umożliwia pełną kontrolę poszczególnych jego etapów, już od momentu przygotowania masy, z której wyroby powstają.