Problem z przesyłką?
- Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: sklep@ManufakturaChodzieska.pl
Zakupiony towar jest wadliwy albo inny niż zamówiony?
- Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz skorzystać ze wzoru, który udostępniamy na prośbę kupującego poprzez kontakt na: sklep@ManufakturaChodzieska.pl
- Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
- W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania : wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.
- W przypadku uznanej reklamacji zwrot jak i wysyłka nowego produktu jest realizowana przez firmę kurierską DHL bądź DPD. Manufaktura Chodzieska odpowiada za zamówienie kuriera oraz pokrycie wszelkich kosztów wynikających z zaistniałej sytuacji.
- Decydując się na samodzielną wysyłkę kupujący pokrywa koszty związane z daną wysyłką.
- Nie odbieramy przesyłek nadanych "za pobraniem",